• Wsparcie
  • Co zrobić kiedy Ploom X Advanced nie ładuje się?

Mój Ploom X się nie ładuje. Co należy zrobić?

Istnieje kilka powodów, dla których bateria Ploom X Advanced może się nie ładować.

1. Kabel USB może nie być prawidłowo podłączony. Sprawdź dwukrotnie, czy wszystko jest podłączone. Kabel USB może być uszkodzony. Podłącz Ploom X Advanced używając innego kabla USB i/lub innego gniazdka elektrycznego. Najlepiej używać oficjalnego kabla USB-C Ploom X Advanced. Jeśli używasz innego, sprawdź, czy jest on renomowanej marki i czy ma taką samą specyfikację i napięcie (5V) z prądem ładowania 1,5 ampera. 

2. Zresetuj Ploom X Advanced zdejmując przedni panel.

Mamy nadzieję, że udało Ci się naprawić urządzenie. Jeśli jednak reset nie rozwiązał problemu, skontaktuj się z Zespołem Wsparcia Ploom dzwoniąc pod numer 0 800 808 000 lub napisz na [email protected].

Strona Ploom.pl jest przeznaczona dla pełnoletnich osób palących.

Czy masz ukończone 18 lat?

Aby wejść na tę stronę, musisz mieć ukończone 18 lat.

Potwierdź