Istnieje kilka powodów, dla których bateria Ploom X Advanced może się nie ładować.
1. Kabel USB może nie być prawidłowo podłączony. Sprawdź dwukrotnie, czy wszystko jest podłączone. Kabel USB może być uszkodzony. Podłącz Ploom X Advanced używając innego kabla USB i/lub innego gniazdka elektrycznego. Najlepiej używać oficjalnego kabla USB-C Ploom X Advanced. Jeśli używasz innego, sprawdź, czy jest on renomowanej marki i czy ma taką samą specyfikację i napięcie (5V) z prądem ładowania 1,5 ampera.
2. Zresetuj Ploom X Advanced zdejmując przedni panel.
Mamy nadzieję, że udało Ci się naprawić urządzenie. Jeśli jednak reset nie rozwiązał problemu, skontaktuj się z Zespołem Wsparcia Ploom dzwoniąc pod numer 0 800 808 000 lub napisz na [email protected].
Podziel się z nami swoją opinią! Nieustannie polepszamy treści, które otrzymujesz od Ploom!
Skontaktuj się z namiAby wejść na tę stronę, musisz mieć ukończone 18 lat.